سلام

بیش از ۴۰ روز براتون مطلب نذاشتم. عذر می خوام. اما با توجه به زمان ثبت نام دبیرستان ها به زودی نظرم درباره انتخاب دبیرستان ها رُ مینویسم.

منتظر باشین ...

دبيرستان انرژي اتمي ( پسرانه- م6) www.aehighschool.com

 

دبيرستان های علامه طباطبايي ( پسرانه- مناطق 3،5 و 6) www.atcce.com/

 

دبيرستان كمال (پسرانه- م8) www.kamal.sch.ir

  

دبيرستان كوشش( دخترانه-م3) koosheshpayandeh.com

 

دبيرستان ابوريحان ( دخترانه-م1) www.aboureihan.com

 

دبيرستان خرد ( دخترانه-م1) www.m-kherad.ir